czwartek, 4 kwietnia 2013

WITAM!!!

WITAM!!!

Pozdrawiam wszystkich, którzy dotarli na mojego bloga:)

Nie będę opisywać wszystkich moich hobby od razu – stopniowo będę pokazywać wszystkie moje zwariowane pomysły:)

Wykonuję rożnego rodzaju torciki dla dzieci z pampersów oraz bukieciki okolicznościowe na zamówienie.
Na torciku można umieścić imię dziecka, datę urodzenia, datę chrztu, napis np. Roczek Adasia
Torciki w różnych kolorach:) Cena ok.40zł

Staram się dopasować zamówienie do okazji. 

Nie mam gotowych szablonów jak na alle.....

Staram się aby każde moje zamówienie było inne od poprzedniego:)


Dodatkowo można dołożyć inne akcesoria takie jak butelki, smoczki, śliniaczki, skarpetki…
W torcikach jest użytych ok.25 Pampersów oryginalnych oraz miś/piesek lub inna maskotka pasująca do całości(40zł)

Z przodu na rejestracji imię dziecka – z tyłu data urodzenia, data chrztu lub po prostu rok.

Z kolei motorki zawierają do 15 pampersów również oryginalnych oraz jakiegoś Misiaczka(od40zł) Cena zależy od Misia:) Możliwość dodania:
body 40+5zł,
smoczka40+5zł
śliniaczka40+5zł.

Masz pytanie napisz:)
Możliwa wysyłka!!!
500-538-333
Na tym blogu wszystkie zdjęcia i teksty są mojego autorstwa (jeśli nie to zaznaczam w tekście). Rozpowszechnianie, kopiowanie i przetwarzanie ich bez mojej zgody stanowi naruszenie praw autorskich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz